" Zašto uniforme?"
Da li zaista uniforma nosi sa sobom pozitivno djelovanje i socijalizaciju djece? Mišljenja su razlicita.
Prvenstveno, njihovim uvodjenjem učenici ce se medjusobno poznavati samo po onome sto stvarno jesu (pametni ili vrijedni, dobri ili losi). Njihov rjecnik nece poznavati rijeci poput "siromasan" ili "bogat". U njihovim srcima biće ugradjene puno vece vrijednosti od jedne markice na odjeci, a mi cemo biti svjedoci da odjelo ne cini covjeka. Realizacijom ove ideje roditelji bi lakse finansijski podnosili pocetak nove skolske godine. Takodje se ne bi isticale klasne i socijalne razlike, diskriminacija na osnovu ekonomskog statusa bi se smanjila, ali samim tim timski rad i saradnja medju ucenicima bi se povecala. Profesori postaju objektivniji, dolazi do izrazaja sposobnost i znanje.
Ova ideja se vecini cini pozitivna, pogotovo zbog onoga sto imaju ili nemaju na sebi. Medjutim, sa druge strane jedna od čestih zamjerki jeste ta da se sužava kreativnost i sloboda izrazavanja ucenika. Ali te zamjerke nisu opravdane. Treba da se radi na tome da se učenici usmeravaju da slobodu i kreativnost izraze na adekvatnije načine u obrazovnom procesu, a ne pokušavajući da se istaknu izborom garderobe.
Učenici bi trebalo da se trude da svoju individualnost izraze učestvujući u različitim sekcijama, projektima i drugim aktivnostima koje im omogućavaju da istaknu svoje talente, a ne fizičkim izgledom.
Cilj uvodjenja skolske uniforme prije svega jeste da svi ucenici u skoli budu jednaki, barem kad je odjeca u pitanju.
Katarina Markovic III2
Da li zaista uniforma nosi sa sobom pozitivno djelovanje i socijalizaciju djece? Mišljenja su razlicita.
Prvenstveno, njihovim uvodjenjem učenici ce se medjusobno poznavati samo po onome sto stvarno jesu (pametni ili vrijedni, dobri ili losi). Njihov rjecnik nece poznavati rijeci poput "siromasan" ili "bogat". U njihovim srcima biće ugradjene puno vece vrijednosti od jedne markice na odjeci, a mi cemo biti svjedoci da odjelo ne cini covjeka. Realizacijom ove ideje roditelji bi lakse finansijski podnosili pocetak nove skolske godine. Takodje se ne bi isticale klasne i socijalne razlike, diskriminacija na osnovu ekonomskog statusa bi se smanjila, ali samim tim timski rad i saradnja medju ucenicima bi se povecala. Profesori postaju objektivniji, dolazi do izrazaja sposobnost i znanje.
Ova ideja se vecini cini pozitivna, pogotovo zbog onoga sto imaju ili nemaju na sebi. Medjutim, sa druge strane jedna od čestih zamjerki jeste ta da se sužava kreativnost i sloboda izrazavanja ucenika. Ali te zamjerke nisu opravdane. Treba da se radi na tome da se učenici usmeravaju da slobodu i kreativnost izraze na adekvatnije načine u obrazovnom procesu, a ne pokušavajući da se istaknu izborom garderobe.
Učenici bi trebalo da se trude da svoju individualnost izraze učestvujući u različitim sekcijama, projektima i drugim aktivnostima koje im omogućavaju da istaknu svoje talente, a ne fizičkim izgledom.
Cilj uvodjenja skolske uniforme prije svega jeste da svi ucenici u skoli budu jednaki, barem kad je odjeca u pitanju.
Katarina Markovic III2
Нема коментара:
Постави коментар